Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20093
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чеботаренко, Ольга Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-28T10:27:54Z | - |
dc.date.available | 2024-08-28T10:27:54Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Чеботаренко О.В.Майстер-клас як форма професійного діалогу в контексті типологічного підходу /О.В.Чеботаренко//Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №1 С. 103-107 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20093 | - |
dc.description.abstract | Феномен явища майстер-класу має глибокі історичні корені, що зумовило його активний розвиток у ХХ-ХХІ столітті, появу його різних видів. Серед основних типів можна виокремити майстер-класи індивідуальні і групові; які спрямовані на створення широкого контексту для розуміння композиторського тексту (превалювання теоретичної інформації); на вирішення професійних проблем (художніх, технологічних, звукових, агогічних, де превалює виконавський показ з боку майстра); на висвітлення суто технологічних питань; на поєднання детальної роботи над композиторським текстом і цілісного показу з боку майстра. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», | uk |
dc.subject | майстер-клас | uk |
dc.subject | типологічний підхід | uk |
dc.subject | музична інтерпретація | uk |
dc.subject | виконавські засоби виразності | uk |
dc.title | Майстер-клас як форма професійного діалогу в контексті типологічного підходу | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | №1 (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
17.pdf | 745.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.