Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20085
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРало, Ганна Олексіївна-
dc.date.accessioned2024-08-28T08:54:58Z-
dc.date.available2024-08-28T08:54:58Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРало Г.О.Феномен тремоло в музично-інструментальному виконавстві: науковий дискурс/Г.О.Рало//Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №1 С.49-53uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20085-
dc.description.abstractРобота присвячена розгляду сутності поняття «тремоло» в інструментальному виконавстві, зокрема: на фортепіано, скрипці, домрі, духових та ударних інструментах. Мета статті полягає в дослідженні поняття тремоло, методики його формування та оволодіння на різних музичних інструментах задля порівняльного аналізу з ударними, знаходження схожих та відмінних рис між інструментами, що врешті-решт, на основі накопичених знань та практичного досвіду, дозволить більш точно визначити сутність тремоло на ударних інструментах та інтегрувати певні напрацювання з інших спеціальностей до методики оволодіння цією навичкою на звуковисотних клавішних ударних інструментахuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectтремолоuk
dc.subjectударні інструментиuk
dc.subjectвиконанняuk
dc.subjectоволодінняuk
dc.titleФеномен тремоло в музично-інструментальному виконавстві: науковий дискурсuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:№1 (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf188.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.