Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20042
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаді, Г. І.-
dc.date.accessioned2024-08-21T11:45:33Z-
dc.date.available2024-08-21T11:45:33Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМаді Г. І. Філософія компетентностного підходу в освіті / Г. І. Маді // Перспективи : соціально-політичний журнал. – 2024. – № 1. – С. 212-218.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20042-
dc.description.abstractКомпетентнісний підхід до навчання є актуальною тенденцією сучасної світо- вої системи освіти, що дозволяє вирішити суперечності між традиційними вимогами, що висуваються до освітнього процесу, сучасними запитами суспільства та потребами творчої особистості в результатах освіти. Нові вимоги до якості освіти ініціюють розробку спо- собів реалізації компетентнісного підходу вже на початковому етапі навчання. Сутністю даного підходу є формування у творчої особистості узагальнених надпредметних вмінь, що уявляють собою інтегральні характеристики якості її підготовки, пов'язані зі здатністю цільового осмисленого застосування комплексу знань, умінь і способів діяльності, в тому числі і соціально-професійної, в умовах постійної трансформації.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectсоціокультурна компетентністьuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectбезперервна освітаuk
dc.subjectтворча особистістьuk
dc.subjectсуспільство метамодернуuk
dc.subjectсоціалізаціяuk
dc.titleФілософія компетентностного підходу в освітіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdf275.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.