Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20035
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Никифоров, Андрій Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-21T10:51:36Z | - |
dc.date.available | 2024-08-21T10:51:36Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Никифоров А.М.Об’єкт, предмет і місце метаідеалізму в теорії розвитку мистецтва/А.М.Никифоров//Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №1.C.66-71 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20035 | - |
dc.description.abstract | Дослідження присвячене визначенню відношення до об’єкта і предмета як точки крис- талізації авторського художнього стилю – метаідеалізму. За актуалізації періодиза- ції розвитку картини у відношенні до предмета Олександра Богомазова розроблено модель умоглядного конструювання синтетичного предмета, котрий поєднує всі три історично сформовані відношення: несвідомого наближення до предмета, сві- домого наближення до предмета, свідомого віддалення від предмета | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», | uk |
dc.subject | теорія і методика образотворчого мистецтва | uk |
dc.subject | метод вільних асоціацій | uk |
dc.subject | метаідеалізм | uk |
dc.subject | класичне мистецтво модерну | uk |
dc.title | Об’єкт, предмет і місце метаідеалізму в теорії розвитку мистецтва | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | №1 (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
13.pdf | 671.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.