Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20035
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНикифоров, Андрій Михайлович-
dc.date.accessioned2024-08-21T10:51:36Z-
dc.date.available2024-08-21T10:51:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНикифоров А.М.Об’єкт, предмет і місце метаідеалізму в теорії розвитку мистецтва/А.М.Никифоров//Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №1.C.66-71uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20035-
dc.description.abstractДослідження присвячене визначенню відношення до об’єкта і предмета як точки крис- талізації авторського художнього стилю – метаідеалізму. За актуалізації періодиза- ції розвитку картини у відношенні до предмета Олександра Богомазова розроблено модель умоглядного конструювання синтетичного предмета, котрий поєднує всі три історично сформовані відношення: несвідомого наближення до предмета, сві- домого наближення до предмета, свідомого віддалення від предметаuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectтеорія і методика образотворчого мистецтваuk
dc.subjectметод вільних асоціаційuk
dc.subjectметаідеалізмuk
dc.subjectкласичне мистецтво модернуuk
dc.titleОб’єкт, предмет і місце метаідеалізму в теорії розвитку мистецтваuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:№1 (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf671.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.