Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20018
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШмиголь, М. Ф.-
dc.contributor.authorЮшкевич, Ю. С.-
dc.date.accessioned2024-08-20T13:33:07Z-
dc.date.available2024-08-20T13:33:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШмиголь М. Ф. Філософсько-антропологічні проблеми освіти в контексті євроінтеграційних процесів в Україні / М. Ф. Шмиголь, Ю. С. Юшкевич // Перспективи : соціально-політичний журнал. – 2024. – № 1. – С. 151-157.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20018-
dc.description.abstractТрансформаційні процеси, що активізувалися останнім часом в національному освітньому просторі у зв’язку з реальними перспективами нашої країни стати членом Євросоюзу актуалізують необхідність дослідження феномену освіти з точки зору філософсько-антропологічного дискурсу. Гостро постає перед національним освітянським співтовариством досить актуальна проблема, яка стосується осмислення зазначених проце- сів в контексті європейських ціннісних пріоритетів та філософської рефлексії освіти в цілому як процесу саморозвитку особистості, і як світогляду у зв’язку з усвідомленням складності і особливо не лінійності сучасного світу, що розвивається.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectантропологічні проблемиuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectгуманітарна освітаuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectлюдський факторuk
dc.subjectмистецтво життяuk
dc.subjectосвітній факторuk
dc.titleФілософсько-антропологічні проблеми освіти в контексті євроінтеграційних процесів в Україніuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf276.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.