Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/198| Title: | Педагогічні умови організації самостійної іншомовної діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів |
| Other Titles: | Pedagogical conditions of organization of pre-school institutions’ future teachers’ individual foreign activity |
| Authors: | Шевченко, Ірина Вікторівна Shevchenko, Irina Victorivna |
| Keywords: | самостійність самостійна робота самостійна іншомовна діяльність уміння самоконтроль самоосвіта самооцінка самовдосконалення педагогічна умова independence independent work independent foreign activity skills self-control self-appraisal self-perfection self-education |
| Issue Date: | 2006 |
| Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
| Citation: | Шевченко І. В. Педагогічні умови організації самостійної іншомовної діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ірина Вікторівна Шевченко; наук. кер. Т. М. Степанова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2006. – 21 с. |
| Abstract: | У дисертації досліджено проблему організації самостійної іншомовної діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Встановлено залежність ступенів розвитку англійського мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів від рівня сформованості в них умінь з організації самостійної іншомовної діяльності. Обґрунтовано педагогічні умови організації самостійної іншомовної діяльності майбутніх вихователів. Розроблено й апробовано дидактичну модель формування в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів умінь з організації самостійної іншомовної діяльності, що обіймала такі етапи: когнітивно-збагачувальний, репродуктивно-відтворювальний, продуктивно-творчий, регулятивно-рефлексивний. The dissertation is devoted to the problem of organization of pre-school institutions’ future teachers’ individual foreign activity. Inerdependency was settled between pre-school institutions’ future teachers’ degree of English speech development and their formed skills’ levels to organize their individual foreign activity. Pedagogical conditions of organization of pre-school institutions’ future teachers’ individual foreign activity were grounded. The didactic model of formation of pre-school institutions’ future teachers’ skills to organize their individual foreign activity was worked out and approved in the dissertation. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/198 |
| Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Shevchenko.pdf | 457.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.