Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19888
Назва: Сутність та структура інноваційної педагогічної діяльності майбутніх учителів початкових класів
Автори: Муращенко, О.
Ключові слова: діяльність
інноваційна діяльність
інноваційна педагогічна діяльність
майбутні вчителі початкових класів
молодші школярі
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Муращенко О. Сутність та структура інноваційної педагогічної діяльності майбутніх учителів початкових класів / О. Муращенко // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2023. – № 4. – С. 10-16.
Короткий огляд (реферат): Стаття розглядає сучасний стан розвитку українського суспільства та визначає потреби в інноваційних підходах в освітньому процесі молодших школярів. Метою статті є дослідження сутності та структури інноваційної педагогічної діяльності майбутніх вчителів початкових класів з огляду на її успішне впровадження в освітній процес початкової школи. Дослідження базується на методах аналізу, синтезу, систематизації, порівняння та узагальнення представленого матеріалу. Основний акцент спрямований на вивчення дефініції понять «діяльність», «інноваційна діяльність», «інноваційна педагогічна діяльність» у наукових виданнях. Стаття детально розглядає роль інформаційної складової у структурі інноваційної педагогічної діяльності вчителів початкових класів та підкреслює важливість підготовки майбутніх вчителів початкових класів до інноваційної діяльності в закладах вищої освіти. Висвітлено роль інформаційної діяльність, що охоплює декілька взаємопов’язаних процесів, а саме пошук та отримання професійно значущої інформації, її аналіз та класифікацію, використання одержаних матеріалів у педагогічній та інноваційній діяльності й створення нової інформації. У результаті проведеного дослідження інноваційна педагогічна діяльність майбутніх вчителів початкових класів розглядається як унікальний вид педагогічної діяльності, провідною метою якої є створення оптимальних умов для забезпечення високої якості професійної освіти, розвиток ключових компетентностей та наскрізних умінь у молодших школярів, а також оновлення педагогічної теорії та практики. Висвітлені аспекти дослідження можуть послужити основою для подальших робіт у цьому напрямку, сприяючи розвитку сучасної системи підготовки висококваліфікованих вчителів початкових класів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19888
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf313.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.