Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19886
Назва: | Дослідження мотивації майбутніх учителів початкових класів до організації дистанційного навчання в умовах воєнного стану |
Автори: | Білик, Ю. |
Ключові слова: | дистанційне навчання мотивація початкова школа майбутні учителі початкових класів |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Білик Ю. Дослідження мотивації майбутніх учителів початкових класів до організації дистанційного навчання в умовах воєнного стану / Ю. Білик // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2023. – № 4. – С. 3-9. |
Короткий огляд (реферат): | Впровадження дистанційного навчання внаслідок надзвичайних ситуацій (пандемія коронавірусу в світі, введення воєнного стану в Україні) зазнає чимало труднощів: технічних, організаційних, мотиваційних тощо. Мотивація до навчальної діяльності є важливим чинником успішності й професійного становлення особистості. Спонукати учнів до активної участі в освітньому процесі під час дистанційного навчання, як рівнозначного традиційному, може лише вмотивований і зацікавлений у власній діяльності вчитель. Особливо важливою мотивація є у навчанні молодших школярів, які саме перебувають в активній фазі розвитку когнітивної й мотиваційної сфер. Це зумовлює потребу у дослідженнях, що стосуються шляхів формування позитивного ставлення до дистанційного навчання в учителів початкових класів та підвищення мотивації до організації дистанційного навчання в студентів педагогічних спеціальностей. Статтю присвячено дослідженню ставлення до дистанційного навчання майбутніх учителів початкових класів. Описано сутність, структуру, чинники та види мотивації, обґрунтовано її важливість у професійному становленні майбутніх педагогів. Описано результати дослідження мотивації до дистанційного навчання студентів спеціальності «Початкова освіта» Комунального закладу вищої освіти «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського» з використанням анкетування. Опитування продемонструвало три рівні ставлення до дистанційного навчання: позитивне (20,3% опитаних), нейтральне (75,7% респондентів), негативне (4,1% студентів). Проаналізовано, узагальнено та графічно представлено результати анкетування. Сформульовано рекомендації щодо підвищення рівня вмотивованості до дистанційного навчання у здобувачів освіти педагогічних закладів вищої освіти, реалізація яких сприятиме збільшенню зацікавленості майбутніх учителів початкових класів у використанні дистанційних технологій та формуванню позитивного ставлення до дистанційного навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19886 |
Розташовується у зібраннях: | 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.pdf | 406.84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.