Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19872
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стойка, О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-05T07:37:18Z | - |
dc.date.available | 2024-08-05T07:37:18Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | СтойкаО. Деякі нормативні аспекти цифрової трансформації професійної підготовки вчителів у Республіці Польща / О. Стойка // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2023. – № 2. – С. 72-76. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19872 | - |
dc.description.abstract | Цивілізаційний розвиток людства, науково-технічний прогрес, виклики, пов’язані зі світовою пандемією, війнами, разом із зростанням попиту на знання й підвищення рівня та якості освіти неминуче призвели до зменшення прямого спілкування в освітньому процесі між викладачем і студентом та запровадження дистанційного навчання, що вимагає формування цифрової компетентності в педагогів. У статті проаналізовано офіційні документи, статистичні дані та матеріали з питань вищої освіти, професійної освіти та навчання в країнах ЄС та Республіці Польща. Питання цифровізації професійної підготовки вчителів у Республіці Польща на сьогодні регулюються нормативно-правовими актами. У процесі постановки проблематики дослідження використовується комплекс загальнонаукових методів: теоретичні (аналіз і синтез з метою визначення основних напрямів дослідження проблеми цифровізації професійної підготовки вчителів; класифікація та узагальнення з метою виокремлення в процесах і явищах загальних рис для Республіки Польща та України щодо цифрової трансформації професійної підготовки вчителів; порівняльний аналіз, виявлення та обґрунтування тенденцій цифровізації професійної підготовки в досліджуваних країнах) та емпіричні (вивчення нормативно-правової бази щодо цифровізації вищої освіти в Республіці Польща та Україні, порівняння за однією ознакою, за декількома ознаками; опис фактичної інформації з метою аналітичної інтерпретації та вивчення конкретних фактів і явищ). Очікування сучасного інформаційного суспільства вимагають постійного та систематичного перегляду та оновлення нормативно-правової бази з питань цифровізації вищої освіти в Республіці Польща. Тому для підтримки професійної підготовки висококваліфікованих спеціалістів мають бути впроваджені системні заходи в законодавчому полі з питань цифровізації освіти. Модернізація в нормативно-правовій базі з цифровізації освіти Республіки Польща відбувається відповідно до вимог європейського освітнього простору та діяльності міжнародних організацій щодо цифровізації освіти, формування цифрової грамотності та компетентностей. Перспективи подальших досліджень у сфері цифровізації професійної підготовки вчителів потребують урахування досвіду провідних країн світу, зокрема європейських країн, які розпочали процес реформування освітніх систем, їх цифровізацїї значно раніше від України, і їхній досвід та результат буде актуальним та своєчасним щодо запозичення на теренах України. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | професійна підготовка вчителів | uk |
dc.subject | цифровізація | uk |
dc.subject | нормативно-правова база | uk |
dc.subject | цифрова трансформація | uk |
dc.subject | цифрові компетентності | uk |
dc.title | Деякі нормативні аспекти цифрової трансформації професійної підготовки вчителів у Республіці Польща | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2023 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.