Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19807
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСпасскова, Олена Павлівна-
dc.contributor.authorSpasskova, Olena Pavlivna-
dc.contributor.authorВан Сює-
dc.date.accessioned2024-07-30T12:27:06Z-
dc.date.available2024-07-30T12:27:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСпасскова О. П. Питання традицій та інновацій у підготовці магістрантів- художників ІЗ КНР / О. П. Спасскова // Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (Одеса, 15 травня 2024 р.). / упоряд. Я. М. Твердохлібова, О. П. Спасскова. – Одеса : Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, 2024. – С. 94-97.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19807-
dc.description.abstractМетодика художнього навчання і виховання зосереджує в собі розгляд теоретико-методологічних, психолого-педагогічних, культурологічних основ навчально-виховного процесу. Отже, наукова організація процесу методичної підготовки вчителів для нової загальноосвітньої школи потребує сучасних підходів у розробці її змісту в системі педагогічної освіти на основі вирішення таких завдань: як допомогти майбутньому вчителю оволодіти теоретико-методологічними, психолого- педагогічними й управлінськими основами в методичному забезпеченні навчально- виховного процесу шкільної художньо-естетичної освіти. Суттєвим у розгляді окреслених завдань є фахова підготовка особистості вчителя мистецтва – людини культури з високим рівнем духовності, гуманістичними поглядами, толерантністю, художньо-педагогічною ментальністю. творчість, котрі затребувані сучасним суспільством. Ці складові властивостей нового вчителя становлять основу переорієнтації змісту його методичної підготовки в системі художньо-педагогічної освіти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectхудожньо-педагогічна освітаuk
dc.subjectвчительuk
dc.subjectосвітній векторuk
dc.subjectнавчально-методичний комплекс дисциплінuk
dc.subjectметоди навчанняuk
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectметодикаuk
dc.titleПитання традицій та інновацій у підготовці магістрантів- художників ІЗ КНРuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdf1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.