Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19798
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Княжева, Ірина Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Knyazheva, Iryna Anatoliyivna | - |
dc.contributor.author | Лі Ліньї | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-30T10:35:16Z | - |
dc.date.available | 2024-07-30T10:35:16Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Богданова І. Акмеологічний і рефлесивний підходи як методологічне підгрунтя професійної підготовки майбутніх учителів мистецьких спеціальностей / І. Богданова// Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2024. – № 1. – С. 22-26. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19798 | - |
dc.description.abstract | Сучасна освіта постійно вдосконалюється, а разом з нею змінюються й вимоги до педагогічної підготовки. У контексті професійної підготовки майбутніх учителів мистецьких спеціальностей особливою вагомістю наділяються акмеологічний і рефлексивний підходи, які стають методологічним підґрунтям їхньої професійної підготовки. Акмеологічний підхід в освіті базується на врахуванні індивідуальних особливостей здобувачів освіти, їхнього потенціалу та готовності до самовдосконалення. У процесі підготовки майбутніх учителів мистецьких спеціальностей цей підхід дозволяє виявляти й розвивати таланти та творчі здібності кожного, допомагає студентам зрозуміти їхню власну потребу у вдосконаленні, сприяє розвитку самореалізації та самостійності, надає їм можливості самостійно визначити свої цілі та шляхи досягнення успіху в майбутній педагогічній діяльності. Рефлексивний підхід фокусує на постійному самовдосконаленні, аналізі власних дій, особистого і професійного зростання, набуття життєвих і професійно значущих компетентностей. Важливим елементом професійної підготовки майбутніх учителів мистецьких спеціальностей є здатність критично оцінювати власну мистецько-педагогічну практику, шукати шляхи вдосконалення й адаптувати свої методики навчання до потреб сучасного мистецького середовища. Рефлексивний підхід створює умови для збагачення професійного досвіду майбутніх учителів, виявлення сильних і слабких аспектів своєї роботи, а також виробленню особистісної стратегії подальшого розвитку. Поєднання акмеологічного та рефлексивного підходів у професійній підготовці майбутніх учителів мистецьких спеціальностей відкриває широкі можливості для їхнього успішного особистісного розвитку і професійного зростання. Урахування індивідуальних потреб кожного здобувача освіти, постійна рефлексія над власною діяльністю та пошук шляхів самовдосконалення дозволяють підготувати компетентних, висококваліфікованих і творчих учителів, здатних ефективно впроваджувати свої знання й уміння в практику мистецької освіти. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | майбутні вчителі | uk |
dc.subject | мистецькі спеціальності | uk |
dc.subject | методологічне підґрунтя | uk |
dc.subject | акмеологічний підхід | uk |
dc.subject | рефлексивний підхід | uk |
dc.subject | мистецьке середовище | uk |
dc.subject | мистецька освіта | uk |
dc.subject | здобувачі освіти | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.title | Акмеологічний і рефлесивний підходи як методологічне підгрунтя професійної підготовки майбутніх учителів мистецьких спеціальностей | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 294.81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.