Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19765
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Буховець, Божена Олегівна | - |
dc.contributor.author | Bukhovets, Bozhena Olegivna | - |
dc.contributor.author | Дишель, Ганна Вадимівна | - |
dc.contributor.author | Dyshel, Нanna | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-29T09:42:16Z | - |
dc.date.available | 2024-07-29T09:42:16Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Буховець Б. О. Регуляція психічного стану школярів засобами фізичної культури / Б. О. Буховець, Г. О. Дишель // Olympicus : науковий журнал. – 2024. – № 1. – С. 32-36 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19765 | - |
dc.description.abstract | In recent years, scientists have identified a tendency to increase the number of children with sensory disorders, especially in the form of visual deprivation. This actualizes the problem of correcting the manifestation of motor disorders in children with visual impairment in the process of adaptive physical education in order to promote their harmonious development and prevent the manifestation of secondary deviations. In modern science, there is also a problem of researching the peculiarities of the physical development of children with visual impairment, which is a prerequisite for building modern programs for adaptive physical education. Everything described above determines the relevance of the presented scientific research. В останні роки, науковці визначають тенденцію до збіль- шення кількості дітей із сенсорними порушеннями особливо у вигляді депривації зору. Це актуалізує проблему корекції прояву моторних порушень у дітей із депривацією зору в процесі адаптивного фізичного виховання з метою сприяння їхньому гармонійному роз- витку та попередженню прояву вторинних відхилень. В сучасній науці існує і проблема дослідження особливостей фізичного розвитку дітей із депривацією зору, як передумова для побудови сучасних програм із адаптивного фізичного виховання. Все вищеперерахо- ване, обумовлює актуальність представленого наукового дослідження. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | sensory deprivation | uk |
dc.subject | children | uk |
dc.subject | adaptive physical education | uk |
dc.subject | body weight | uk |
dc.subject | physical development | uk |
dc.subject | адаптивне фізичне виховання | uk |
dc.subject | сенсорна депривація | uk |
dc.subject | школярі | uk |
dc.subject | корекція | uk |
dc.subject | маса тіла | uk |
dc.subject | фізичний розвиток | uk |
dc.subject | рухова активність | uk |
dc.subject | програма | uk |
dc.title | Порівняльний аналіз показників фізичного розвитку школярів із сенсорною депривацією відносно їхніх здорових однолітків як передумова для обгрунтування та розробки авторської програми | uk |
dc.title.alternative | Comparative analysis of the indicators of physical development of children with sensory disorders in relation to their healthy peers as a prerequisite for building an adaptive physical education program | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2024 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.