Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19729
Title: | Когнітивно-прагматичні аспекти функціонування та викладання іноземної мови: інклюзія в дистанційному навчанні |
Authors: | Фогель, Тетяна Миколаївна Fogel, Tetyana Mykolaivna |
Keywords: | освітнє середовище дистанційне навчання інклюзія |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Фогель Т. М. Когнітивно-прагматичні аспекти функціонування та викладання іноземної мови: інклюзія в дистанційному навчанні / Т. М. Фогель // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Одеса, 23-24 травня 2024 року. Одеса: Університет Ушинського, 2024. С. 85-87 |
Abstract: | Реалії нашого життя сьогодні є такими, коли дистанційне навчання відіграє дуже важливу роль. Очевидно, що таке навчання має безліч переваг як для студентів, так і для викладачів. Воно пропонує учням більш гнучкий графік та можливість навчатися, не виходячи з дому. Студенти можуть рухатися у зручному для них темпі та отримувати доступ до різних матеріалів та ресурсів. Навчання онлайн може зробити освіту доступнішою для людей з малозабезпечених верств населення або людей з обмеженими можливостями. Онлайн середовище дозволяє вчителям ретельніше відстежувати прогрес учнів та надавати персоналізований досвід навчання в режимі реального часу. Викладачі можуть заощаджувати час та ресурси, використовуючи онлайн інструменти для проведення тестів та виставлення оцінок. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19729 |
Appears in Collections: | Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.