Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19714Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Любкевич? О. В. | - |
| dc.contributor.author | Савчук, Олена Петрівна | - |
| dc.contributor.author | Savchuk, Olena Petrivna | - |
| dc.date.accessioned | 2024-07-25T09:15:11Z | - |
| dc.date.available | 2024-07-25T09:15:11Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.citation | Любкевич О. В. Психолого-педагогічні вимоги до організації педагогічного спілкування у майбутніх учителів трудового навчання та технологій / О. В. Любкевич, О. П. Савчук // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Одеса, 23-24 травня 2024 року. Одеса: Університет Ушинського, 2024. С. 53-57 | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19714 | - |
| dc.description.abstract | Однією з найактуальніших у педагогіці й філософії освіти є проблема професіоналізму, культури та духовно-морального обличчя вчителя. Покликання вчителя – не тільки збагатити учнів різноплановими знаннями, а, перш за все, допомогти їм знайти себе у культурному просторі, сформувати власну культурну самосвідомість. Всім відомо, що справжнім учителем потрібно народитися. Звісно, що будь-який педагог, який хоче працювати з дітьми, передавати їм свої знання й досвід, може стати майстром свого діла, а для цього потрібні неабиякі зусилля над своєю особистістю, духовно збагачуватися, розвивати та актуалізувати свій творчий потенціал, мотивація до діяльності, постійна праця над самовдосконаленням та самореалізацією. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | педагогічна культура | uk |
| dc.subject | спілкування | uk |
| dc.subject | майбутні вчителя трудового навчання та технологій | uk |
| dc.title | Психолого-педагогічні вимоги до організації педагогічного спілкування у майбутніх учителів трудового навчання та технологій | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Розташовується у зібраннях: | Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2024) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 53-57.pdf | 927.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.