Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19463
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОськіна, Наталія Олександрівна-
dc.contributor.authorOskina, Natalia Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2024-06-27T06:27:29Z-
dc.date.available2024-06-27T06:27:29Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОськіна Н. О. Навчальний посібник до дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальностями 014.029 Середня освіта (Інші мови (Китайська)), 014.029 Середня освіта (Інші мови (Корейська)) / Н. О. Оськіна. - Одеса, 2024. - 184 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19463-
dc.description.abstractКомплексний сходознавчий підхід у підготовці вчителів китайської та корейської мов має велике значення і полягає в здатності забезпечити майбутніх педагогів глибокими знаннями про мови, культури та соціально-економічні контексти Китаю та Кореї. Цей підхід дозволяє розвивати у вчителів сходознавчу компетенцію, необхідну для ефективного викладання мов і розуміння культурних нюансів, що впливають на навчальний процес. Комплексний підхід інтегрує мовну підготовку з вивченням історії, літератури, філософії, релігії, мистецтва та сучасних суспільних тенденцій, що сприяє формуванню всебічно підготовлених фахівців, здатних не лише навчати мови, але й сприяти міжкультурному діалогу та взаєморозумінню. Такий підхід також стимулює розвиток критичного мислення, аналітичних навичок та міждисциплінарного підходу до вирішення освітніх завдань.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectміжкультурний діалогuk
dc.subjectпідготовка вчителів китайської та корейської мовuk
dc.subjectсходознавствоuk
dc.subjectетнокультурний підхідuk
dc.subjectгеополітичний аспектuk
dc.subjectсходознавствоuk
dc.subjectкитаєзнавствоuk
dc.subjectкореєзнавствоuk
dc.subjectвступ до спеціальностіuk
dc.titleНавчальний посібник до дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальностями 014.029 Середня освіта (Інші мови (Китайська)), 014.029 Середня освіта (Інші мови (Корейська))uk
dc.typeBookuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oskina.pdf4.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.