Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19414
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZheng Chunfang-
dc.date.accessioned2024-06-20T06:42:53Z-
dc.date.available2024-06-20T06:42:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationZheng Chunfang. Reform on the Evaluation System of Interpreting Courses under the Self-regulated Learning Theory / Zheng Chunfang // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 7. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2024 ‒ С.106-107uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19414-
dc.description.abstractThe reform of evaluation system for college students has been an important part of educational in recent years as stated by the Chinese Ministry of Education in 2020 in the Undergraduate Teaching Guidelines for English Majors -- “the evaluation system should aim to promote learning with a combination of formative and final assessment."uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectSelf-regulated learning theoryuk
dc.subjectInterpretinguk
dc.subjectEvaluation systemuk
dc.subjectFormative assessmentuk
dc.titleReform on the Evaluation System of Interpreting Courses under the Self-regulated Learning Theoryuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2024 Вип. 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zheng Chunfang.pdf5.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.