Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19403Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | 单威 | - |
| dc.contributor.author | Шаньвей | - |
| dc.contributor.author | 李琳 | - |
| dc.contributor.author | Лі Лін | - |
| dc.date.accessioned | 2024-06-19T11:51:19Z | - |
| dc.date.available | 2024-06-19T11:51:19Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.citation | 单威 , 李琳 .. 赴 乌克兰国际中文教育志愿者教学效能感 影 响因素及提升策略研究 / 单威 // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 7. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2024 ‒ С.92-93 | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19403 | - |
| dc.description.abstract | Ефективність викладання – це сприйняття та віра вчителя в його чи її здатність ефективно досягати цілей викладання. Дослідження ефективності викладання має велике значення для покращення особистих здібностей вчителя та прогнозування результатів навчання учнів. У цій статті об’єктом дослідження є міжнародні китайські освітні волонтери, які приїхали в Україну, для проведення дослідження використовуються методи анкетного опитування та глибинного інтерв’ю, аналізується структура, поточна ситуація та фактори впливу на ефективність їхнього навчання та на цій основі пропонується: покращити ефективність навчання. | uk |
| dc.language.iso | zh | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | міжнародні китайські волонтери освіти | uk |
| dc.title | 赴 乌克兰国际中文教育志愿者教学效能感 影 响因素及提升策略研究 | uk |
| dc.title.alternative | Відчуття ефективності викладання міжнародних волонтерів китайської освіти в Україні Дослідження факторів впливу та стратегій покращення | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | 2024 Вип. 7 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Shan Wei.pdf | 5.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.