Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19333
Title: | Дидактичне значення вокальних творів європейських композиторів-романтиків для підготовки бакалаврів музичного мистецтва |
Authors: | Лу Сіньюе |
Keywords: | музичне мистецтво композитори-романтики вокальні твори |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Лу Сіньюе Дидактичне значення вокальних творів європейських композиторів-романтиків для підготовки бакалаврів музичного мистецтва / Лу Сіньюе// Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т. 2. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― С. 150-155. |
Abstract: | Навчання вокалу – це обов'язковий компонент музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. У практиці навчання вокалу важливу роль відіграє вибір навчального репертуару. Навчальний репертуар – це музичні твори, які використовуються у процесі музичної освіти, зокрема у процесі засвоєння майбутнім учителем музичного мистецтва навичок і умінь співу. Отже, перед кожним викладачем вокалу стоїть важливе завдання вибору навчального репертуару. Навчальний репертуар має відповідати кільком вимогам. Він має, по-перше, формувати технічні навички співу, тобто: навички дихання, природного видобування звуку, освоєння широкого співочого діапазону, тембральної однорідності інтонування тощо. По-друге, він має формувати широкий музично-інтонаційний, стильовий і жанровий тезаурус. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19333 |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.