Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19325
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСун Їцзін-
dc.date.accessioned2024-06-07T10:38:40Z-
dc.date.available2024-06-07T10:38:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСун Їцзін Китайська музична символіка у сучасній музиці (на прикладі твору Хе Лютіна «Флейта Пастушка») / Сун Їцзін // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т. 2. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― С. 134-136.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19325-
dc.description.abstractДаоська концепція сутності світу у Чжуан-цзи пов'язує разом музику натуральних голосів природи з голосами рукотворних музичних інструментів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectтворчість Хе Лютінаuk
dc.subjectкизайська музична символікаuk
dc.subjectсучасна музикаuk
dc.subjectФлейта Пастушкаuk
dc.titleКитайська музична символіка у сучасній музиці (на прикладі твору Хе Лютіна «Флейта Пастушка»)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
58.pdf2.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.