Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19324
Назва: | Method of forming the artistic perception of future musicians during vocal training |
Автори: | Zhao Yujie Batiuk, Nataliya Orestivna Батюк, Наталія Орестівна |
Ключові слова: | Artistic perception vocal training future professionals in the field of musical arts художньо-образне сприймання вокальна підготовка майбутні фахівці музичного мистецтва |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Zhao Yujie Method of forming the artistic perception of future musicians during vocal training / Zhao Yujie, N. Batiuk // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т. 2. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― С. 130-134. |
Короткий огляд (реферат): | This article explores the issue of developing the artistic perception of future music teachers in vocal classes. The research delves into the field of artistic pedagogy, focusing on methodologies for shaping musical perception, artistic thinking, and the skills of creating musical-dramatic compositions in the process of vocal-performing training for prospective music teachers. Effective methods for cultivating artistic perception among students are identified, including problem-based learning, facilitated discussion, intonation-dramatic, artistic-pedagogical, and aesthetic analysis of vocal works. The study also addresses the recognition and awareness of personal emotional experiences and sound concentration, as well as the evaluation of performance mastery, correction of the artistic embodiment of vocal piece content, and analysis of performance techniques. У статті розглядається проблема формування художньо-образного сприймання майбутніх учителів музичного мистецтва в класі вокалу. Здійснено аналіз досліджень у галузі мистецької педагогіки, присвячених методикам формування музичного сприймання, художньо-образного мислення та навичок створення музично-образної драматургії в процесі вокально-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Визначено ефективні методи формування художньо-образного сприймання студентів, серед яких виділяються: методи проблемного навчання, фасилітованої дискусії, інтонаційно-драматургічний, художно-педагогічний та художньо-естетичний аналіз вокального твору; розпізнавання та усвідомлення власних емоційних переживань, звукової концентрації; оцінювання виконавської майстерності, корекції виконавського втілення художнього змісту вокального твору та аналіз виконавської техніки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19324 |
Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
57.pdf | 2.7 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.