Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19308
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Zheng Lanyue | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-05T08:07:42Z | - |
dc.date.available | 2024-06-05T08:07:42Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Zheng Lanyue The role of emotiveness in future activities piano teachers / Zheng Lanyue // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т. 2. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― С. 102-103. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19308 | - |
dc.description.abstract | Emotions are mental states that reflect our attitude to the world and to ourselves. They influence our thinking, behavior and feelings. Emotions are studied by many sciences, including psychology, linguistics, and music pedagogy. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | вчитель фортепіано | uk |
dc.subject | діяльність вчителя | uk |
dc.subject | майбутній вчитель музики | uk |
dc.title | The role of emotiveness in future activities piano teachers | uk |
dc.title.alternative | Роль емоційності в майбутній діяльності вчителя фортепіано | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.