Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1922
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГузалова, Оксана Валеріївна-
dc.contributor.authorGuzalova, Oksana Valeriyivna-
dc.date.accessioned2019-03-22T11:41:42Z-
dc.date.available2019-03-22T11:41:42Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГузалова О. В. Педагогічні умови організації творчої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Оксана Валеріївна Гузалова; наук. кер. З. Н. Курлянд; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2010. – 255 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1922-
dc.description.abstractДисертацію присвячено проблемі організації творчої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін; розкрито сутність поняття “творчість”, “творча діяльність”, “організація творчої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів”; визначено критерії (генерувальний, моделювальний, аналітичний, діяльнісний), показники та рівні успішності творчої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів (креативний, продуктивний, комбінаційний, репродуктивний); розроблено модель організації творчої діяльності, яка складається з трьох етапів (когнітивно-ознайомлювальний, репродуктивно-коригувальний та креативно-діяльнісний) і методику діагностики рівнів успішності творчої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів. The dissertation is devoted to the problem of organizing creative activity of students in the process of learning the disciplines in nature and mathematics at higher technical educational institutions; the essence of the concepts “creativity”, “creative activity”, “organizing creative activity of students at higher technical educational institutions” are revealed; the criteria (generating, modulating, analytical, activating), indices and levels of succsess in students’creative activity at higher technical educational institutions (creative, productive, combinatory, reproductive) are difined; the model of creative activity organizing that includes three stages (cognitive and introductive, reproductive and corrigative, creative and active) has been worked out. The techniques aimed at the diagnosis of the degree of the students’ creative activity succsess at higher technical educational institutions has been developed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectтворча діяльністьuk
dc.subjectорганізація творчої діяльностіuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectстуденти вищих технічних навчальних закладівuk
dc.subjectcreative activityuk
dc.subjectcreative activity organizinguk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectthe students of higher technical educational institutionsuk
dc.titleПедагогічні умови організайції творчої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів у процесі вивчення природничо-математичних дисциплінuk
dc.title.alternativePedagogical conditions contributing to students’ creative activity in the process of mastering the disciplines in nature and mathematics at higher technical educational institutionsuk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogical conditions .pdf3.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.