Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1921
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарагозлю, Фатма-
dc.contributor.authorKaragozlyu, Fatma-
dc.date.accessioned2019-03-22T11:36:46Z-
dc.date.available2019-03-22T11:36:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКарагозлю, Фатма Педагогічні умови взаємодії дошкільного навчального закладу з сім'єю у полікультурному вихованні старших дошкільників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Фатма Карагозлю; наук. кер. Т. Г. Жаровцева; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2019. – 20 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1921-
dc.description.abstractУ дисертації вперше науково обґрунтовано педагогічні умови взаємодії закладу дошкільної освіти із сім’єю у полікультурному вихованні дошкільників (збагачення культурно-освітнього середовища закладу дошкільної освіти та сім’ї полікультурним змістом; спрямованість вихованих зусиль закладу дошкільної освіти і сім’ї на забезпечення полікультурної вихованості дітей старшого дошкільного віку; стимулювання партнерської співпраці закладу дошкільної освіти із сім’єю у полікультурному вихованні старших дошкільників); визначено сутність феноменів «взаємодія закладу дошкільної освіти із сім’єю у полікультурному вихованні старших дошкільників», «полікультурна вихованість дітей старшого дошкільного віку»; визначено компоненти (аксіологічний, когнітивний, інтерактивний), критерії (ціннісно-емоційний, пізнавально-інформаційний, діяльнісно-поведінковий) із відповідними показниками; схарактеризовано рівні (достатній, задовільний, низький) полікультурної вихованості дітей старшого дошкільного; розроблено модель взаємодії закладу дошкільної освіти із сім’єю у полікультурному вихованні старших дошкільників (пізнавальний, діяльнісно-креативний, рефлексивно-презентаційний етапи); уточнено сутність понять «полікультурне виховання», «педагогічна взаємодія». In the dissertation the pedagogical conditions for the interaction of the institution of preschool education with the family in multicultural education of preschoolers were for the first time scientifically justified (enriching the cultural and educational environment of the institution of preschool education and the family with the multicultural content; the orientation of the educational efforts of preschool education institutions and families on providing multicultural education of the older preschool children; stimulation of partner cooperation of the institution of preschool education with the family in multicultural education of older preschool children); the essence of such phenomena is determined: «interaction of the institution of preschool education with the family in the multicultural education of older preschool children», «multicultural breeding of the older preschool children».uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectвзаємодія закладу дошкільної освіти із сім’єюuk
dc.subjectполікультурне вихованняuk
dc.subjectполікультурна вихованістьuk
dc.subjectстарші дошкільникиuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectinteraction of the institution of preschool education with the familyuk
dc.subjectmulticultural educationuk
dc.subjectolder preschool childrenuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectexperimental methoduk
dc.titleПедагогічні умови взаємодії закладу дошкільної освіти із сім’єю у полікультурному вихованні старших дошкільниківuk
dc.title.alternativePedagogical conditions of the institution's interaction pre-school education with a family in multicultural education of older preschool childrenuk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карагозлю Фатма.aref.pdf327.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.