Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19145
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Федорець, Микола Олександрович | - |
dc.contributor.author | Fedorets, Mykola | - |
dc.contributor.author | Сян Хаоран | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-21T10:30:11Z | - |
dc.date.available | 2024-05-21T10:30:11Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Федорець М. Проблема формування естетичного смаку учнів мистецьких шкіл в сучасних умовах / М. Федорець, Сян Хаоран // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т. 2. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― С. 3-7. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19145 | - |
dc.description.abstract | В умовах сьогодення, проблеми мистецького навчання, набуття культурної компетентності та художньо-естетичної культури молодого покоління України та Китаю стають все більш актуальними. У даний час, викладачів навчальних закладів, батьків учнів та широку педагогічну громадськість обох країн особливо хвилюють питання формування естетичного смаку сучасних дітей і підлітків, у тому числі учнів мистецьких шкіл, розглядаючи цей аспект як важливу складову набуття ними достатньої художньо-естетичної культури та всебічного розвитку. За результатами педагогічних спостережень та бесід в закладах початкової мистецької освіти обох країн, викладачі мистецьких дисциплін відзначають загальне зниження інтересу українських та китайських учнів до мистецтва, у тому числі, до навчання музиці. Педагоги вказують на низький рівень естетичного, а також музичного смаків навіть у випускників дитячих мистецьких шкіл, на масове прагнення до віяння сучасної музичної естради, на втрату традицій домашнього музикування тощо. У даної статті розглянута проблема дослідження естетичного смаку в науковому дискурсі, а також деякі питання формування естетичного смаку учнів мистецьких шкіл в умовах інформатизації та європейської інтеграції суспільства. Метою статті є вивчення даної теми на основі наукової та науково-методичної літератури, узагальнення педагогічних спостережень, бесід з викладачами мистецьких шкіл, учнями цих шкіл та їх батькам. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | естетичний смак | uk |
dc.subject | музичний смак | uk |
dc.subject | учні мистецьких шкіл | uk |
dc.subject | інформатизація | uk |
dc.subject | євроінтеграція | uk |
dc.subject | суспільство | uk |
dc.subject | викладачі | uk |
dc.subject | культурна компетентність | uk |
dc.subject | художньо-естетична культура | uk |
dc.subject | мистецькі школи | uk |
dc.title | Проблема формування естетичного смаку учнів мистецьких шкіл в сучасних умовах | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Fedorets Mykola.pdf | 2.7 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.