Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19096
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorRomenska, Tamara Hryhorivna-
dc.contributor.authorРоменська, Тамара Григорівна-
dc.date.accessioned2024-05-08T12:46:34Z-
dc.date.available2024-05-08T12:46:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРоменська Т. Г. Етапи технології формування соціально-побутових навичок у дітей старшого дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем \ Т. Г. Роменська \\ Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку: матеріали XXXIХ Міжнародної науково-практичної конференції / за ред. І.В. Жукової, Є.О. Романенка. м. Гетеборг (Швеція): ГО «ВАДНД», 07 грудня 2023 р. - С. 232-237.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19096-
dc.description.abstractУнаслідок множинних порушень розвитку в дітей із ДЦП освоєння соціально-побутових навичок є ускладненим, а відтак набуває необхідності теоретичне обґрунтування технології поетапного формування соціально-побутових навичок. Виявлено, що формування компонентів соціально- побутових навичок (далі СПН) у дошкільників із ДЦП має свою специфіку і відбувається із затримкою, оскільки є перешкодою на шляху соціальної адаптації – здатності до побутового, морального, соціального виживання як в існуючих, так і в нових непередбачуваних обставинах, готовності обирати адекватні способи життєдіяльності, зберігаючи свою активну позицію. Педагогічна технологія формування СПН має стати основою для набуття особистісної автономності, яка, перш за все, формується через оволодіння зазначеною групою навичок із метою набуття дітьми максимального рівня функціональності та незалежності у всіх аспектах життя.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherГетеборг (Швеція): ГО «ВАДНД»uk
dc.subjectдіти із ДЦПuk
dc.subjectкорекційна освітаuk
dc.subjectдошкільникиuk
dc.subjectсоціально-побутові навички у дітейuk
dc.subjectмотивація дітейuk
dc.subjectпедагогічна технологія формування СПНuk
dc.subjectдитячий церебральний параличuk
dc.titleЕтапи технології формування соціально-побутових навичок у дітей старшого дошкільного віку з дитячим церебральним паралічемuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Romenska, Tamara Hryhorivna.pdf3.99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.