Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19043Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Прокопенко, Г. С. | - |
| dc.date.accessioned | 2024-04-10T11:27:45Z | - |
| dc.date.available | 2024-04-10T11:27:45Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.citation | Г. С. Прокопенко Наочність як ефективний засіб у навчанні граматики англійської мови школярів / Г. С. Прокопенко // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти: збірник матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, Україна, 26-27 лютого 2024 року). Редколегія: І.А.Княжева, Т.І.Койчева, Т.Ю. Осипова, О. А. Галіцан, І. О. Бартєнєва, І.С.Артемьєва, О.П.Ноздрова, П.П.: Університет Ушинського, 2024. С. 191-197 | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19043 | - |
| dc.description.abstract | У дослідженні зазначено, що наочність на заняттях з англійської мови виконує одну з найважливіших функцій – дидактичну, стимулююча та креативну функції, які підсилюють інтерес учнів до вивчення іноземної мови. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | засоби наочності | uk |
| dc.subject | середня щкола | uk |
| dc.subject | іноземна мова | uk |
| dc.title | Наочність як ефективний засіб у навчанні граматики англійської мови школярів | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Розташовується у зібраннях: | 2024 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Г.С. Прокопенко.pdf | 2.32 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.