Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19040
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрянський, Г. Є.-
dc.date.accessioned2024-04-10T11:12:07Z-
dc.date.available2024-04-10T11:12:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБрянський Г. Є. Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя як внутрішньої передумови його творчої діяльності / Г. Є. Брянський // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти: збірник матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, Україна, 26-27 лютого 2024 року). Редколегія: І.А.Княжева, Т.І.Койчева, Т.Ю. Осипова, О. А. Галіцан, І. О. Бартєнєва, І.С.Артемьєва, О.П.Ноздрова, П.П.: Університет Ушинського, 2024. С. 171-178uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19040-
dc.description.abstractУ статті доведено необхідність формування творчого потенціалу особистості, зокрема майбутнього вчителя, як внутрішньої передумови творчої діяльності. Визначено сутність понять «творчий потенціал», «творча особистість», «обдарованість», види творчого потенціалу. З’ясовано структуру творчого потенціалу людини. Доведено роль мистецтва у формуванні творчої особистості майбутнього вчителя.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectвнутрішні передумови творчої діяльностіuk
dc.subjectтворчий потенціалuk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.subjectформування творчого потенціалуuk
dc.subjectтворча діяльністьuk
dc.titleФормування творчого потенціалу майбутнього вчителя як внутрішньої передумови його творчої діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Г.Є.Брянський.pdf2.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.