Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1902
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Долинський, Борис Тимофійович | - |
dc.contributor.author | Dolinsky, Borys Tymofiyovych | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-21T17:34:16Z | - |
dc.date.available | 2019-03-21T17:34:16Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Долинський, Б. Т. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до формування здоров'язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів у навчально-виховній діяльності [Текст] : монографія / Б. Т. Долинський; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, ПНЦ НАН України. – Одеса : вид. М. П. Черкасов, 2010. – 269 с. | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-590-006-2 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1902 | - |
dc.description.abstract | У монографії висвітлено питання освіти в галузі здоров, подано теоретичне обґрунтування здоров’язбережувальної діяльності майбутніх учителів початкової школи, визначено види діяльності майбутніх учителів, спрямованих на збереження і зміцнення здоров’я, розроблено класифікацію здоров’язбережвальних навичок і вмінь, які формуються в молодшому шкільному віці. Визначено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування здоров’язбережувальних навичок та вмінь у молодших школярів, побудовано експериментальну модель й подано змістовий аспект їхньої підготовки до здійснення здоров’язбережувальної діяльності в майбутній професійній діяльності. Призначено викладачам педагогічних вищих навчальних закладів, учителям-практикам початкової школи, студентам, науковцям. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | класифікація здоров’язбережувальних навичок і вмінь | - |
dc.subject | психофізіологічні засади формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь | - |
dc.subject | поняття «здоров’я» і «здоровий образ життя» | - |
dc.subject | валеологічна освіта | - |
dc.subject | classification of healthcare-saving skills and abilities | - |
dc.subject | psychophysiological principles of formation of healthcare-saving skills and abilities | - |
dc.subject | the concept of "health" and "healthy lifestyle" | - |
dc.subject | valeological education | - |
dc.title | Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів у навчально-виховній діяльності | uk |
dc.title.alternative | Theoretical and methodical principles of preparing future teachers for the formation of healthcare saving skills and skills of junior pupils in educational activities | - |
dc.type | Other | uk |
dcterms.bibliographicCitation | Долинський Б. Т. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів у навчально-виховній діяльності: [монографія] / Борис Тимофійович Долинський. – Одеса: Видавець М. П. Черкасов, 2010. – 265 с. | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізичної реабілітації, біології і охорони здоров’я |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.