Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19009
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савченкова, Марія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Savchenkova, Maria | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-05T08:59:57Z | - |
dc.date.available | 2024-04-05T08:59:57Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Савченкова М. В. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до використання інноваційних технологій / М. В. Савченкова. - Березневий науковий дискурс 2023 на тему: «Детермінанти посилення ролі освіти у повоєнному відновленні України». Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції для освітян (м. Чернігів, 22 березня 2023 року). Чернігів : ГО «Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій», 2023. - С. 201-204. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19009 | - |
dc.description.abstract | У сучасному світі інноваційні технології набули особливої актуальності в різних галузях життя, зокрема в освіті. Використання інноваційних технологій в дошкільній освіті є важливою складовою якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти. Один з ключових аспектів успішної реалізації інноваційних технологій в дошкільній освіті полягає в психолого-педагогічній підготовці майбутніх фахівців. Це передбачає знання теоретичних засад використання інноваційних технологій в освіті, засобів їх реалізації, психологічних аспектів взаємодії з дітьми тощо. Один з дослідників, І. Бойко, в своїй книзі «Інноваційні технології в освіті» розглядає сучасні підходи до використання інноваційних технологій в освіті, зокрема в дошкільній освіті. Він наголошує на тому, що використання інноваційних технологій в дошкільній освіті дозволяє підвищити якість навчання, зробити його більш доступним та цікавим для дітей. Автор наголошує на тому, що з розвитком сучасних технологій в освіті, вихователі повинні бути готові до використання нових методів і прийомів навчання дітей. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Чернігів : ГО «Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій» | - |
dc.subject | підготовка майбутніх фахівців | uk |
dc.subject | дошкільна освіта | uk |
dc.subject | інноваційні технології | uk |
dc.subject | психолого-педагогічна підготовка | uk |
dc.subject | фахівці дошкільної освіти | uk |
dc.title | Психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до використання інноваційних технологій | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Savchenkova.pdf | 23.3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.