Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18941
Title: | Методологія наукових досліджень в соціальній сфері : навчальний посібник |
Authors: | Паскаль, Олена Вікторівна Paskal, Olena Viktorіvna |
Keywords: | методологія наукових досліджень наукова інформація соціальна сфера людська діяльність наукове дослідження практичні завдання самоконтроль знань |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Паскаль О. В. Методологія наукових досліджень в соціальній сфері : навчальний посібник / О. В. Паскаль. - Одеса : Університет Ушинського, 2023. - 72 с. |
Abstract: | Навчальний посібник відповідає сучасній структурі та змісту навчальної дисципліни "Методологія наукових досліджень в соціальній сфері". У навчальному посібнику викладено питання, що дають загальне уявлення про науку як найважливішу сферу людської діяльності, загальні методологічні засади, алгоритму та логіку наукового дослідження, розкрито основні понття методів наукового дослідження, організаційних засад дослідження.В узагальненій формі викладено особливості сисетми пошуку, накопичення та опрацювання наукової інформації, вимоги до написання наукових праць студентами, застосування теорії вирішення винахідницьких завдань. При написанні навчального посібника використано актуальні нормативні правові документи України, зокрема Мінінстерства освіти і науки, стандарти, які регламентують основи наукової діяльності. Кожен розділ містить питання до самоконтролю знань, тестові та практичні завдання, методичні рекомендації до їх виконання та критерії їх оцінювання. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18941 |
Appears in Collections: | Кафедра педагогічних технологій початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Paskal Olena Viktorіvna.pdf | 50.98 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.