Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18902
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Варіна, Г. | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-22T12:09:08Z | - |
dc.date.available | 2024-02-22T12:09:08Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Варіна Г. Практико орієнтовані вектори реалізації кейс-технологій в процесі реалізації студентоцентрованого навчання / Г. Варіна / Сучасні форми і методи організації освітнього процесу в умовах цифрової трансформації: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2023. С. 17-23 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18902 | - |
dc.description.abstract | Суспільство, в якому ми живемо, весь час розвивається та змінюється. Сучасний світовий освітній простір постійно поповнюється новим змістом знань, новими кваліфікаційними ознаками. Реалії сучасності, з якими зустрілася світова цивілізація у зв’язку з пандемією, локальними та повномасштабними військовими діями особливо гостро позначилася в освітянській галузі. За досить короткий інтервал часу викладачі і здобувачі вимушені були кардинально змінити форми, засоби, методи, прийоми і способи навчання, спілкування та взаємодії. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | практико орієнтовані вектори | uk |
dc.subject | кейс-технології | uk |
dc.subject | студентоцентроване навчання | uk |
dc.title | Практико орієнтовані вектори реалізації кейс-технологій в процесі реалізації студентоцентрованого навчання | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Сучасні форми і методи організації освітнього процесу в умовах цифрової трансформації (2023) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Varina.pdf | 3.13 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.