Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18880
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемко, Я.-
dc.date.accessioned2024-02-19T14:07:22Z-
dc.date.available2024-02-19T14:07:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСемко Я. Культурно-історичний підхід та ідея дитинства / Я. Семко / Південноукраїнські наукові студії : програма та матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (м. Одеса, 04-05 грудня, 2023 р.) / відпов. за випуск Петінова О. Б. Одеса, 2024. С. 139-143uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18880-
dc.description.abstractВелику евристичну цінність має запропонована в культурно-історичному підході ідея зв'язку дитини з дорослим, тому акцент у більшості сучасних досліджень все більше зміщується у бік розгляду сучасного дитинства як результату соціогенезу взаємин дітей та дорослих. При цьому поняття розвитку стає ключовим. Коротко розглянемо, як у світлі цієї ідеї трактується дитинство. Дитинство – це період становлення дитини повноцінним членом людського суспільства, час бурхливого розвитку людини, яке неможливе без посередницької ролі дорослого. Саме дорослий виступає посередником між дитиною та сукупністю соціокультурних цінностей, установок, норм, які визначають умови життя даного суспільства та можливість нормально жити в ньому.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдитинствоuk
dc.subjectкультурно-історичний підхідuk
dc.subjectзв'язк дитини з дорослимuk
dc.titleКультурно-історичний підхід та ідея дитинстваuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Південноукраїнські наукові студії (4-5 грудня 2023 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Semko.pdf302.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.