Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18792
Title: | Активізація навчальної діяльності студентів як умова підвищення ефективності професійного становлення фахівців дошкільної освіти |
Authors: | Просенюк, Анжела Іванівна Просенюк, Анжела Ивановна Prosenyuk, Angela Ivanivnа |
Keywords: | діти дошкільного віку особистість вихователя дошкільний навчальний заклад професійний розвиток фахівці дошкільної освіти |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Просенюк А. І. Активізація навчальної діяльності студентів як умова підвищення ефективності професійного становлення фахівців дошкільної освіти / А. І. Просенюк // // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 421-423. |
Abstract: | Проблема становлення фахівців з виховання дітей дошкільного віку є однією з найактуальніших у багатьох сферах суспільного життя. Адже усі перетворення, які відбуваються у сфері освіти і у суспільстві взагалі, зосереджуються на особистості вихователя як однієї з ключових і відповідальних фігур прогресивного розвитку суспільства. Нова модель освіти педагога дошкільного навчального закладу передбачає з – поміж інших освітньо – ціннісних орієнтацій сформованість уміння якісно виконувати освітні завдання, позитивно впливати на систему цінностей нового покоління й визначає необхідність організації інтерактивної навчальної діяльності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18792 |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Prosenyuk Angela Ivanivna.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.