Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18763Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Дубовий, Захар | - | 
| dc.contributor.author | Dubovyi, Zakhar | - | 
| dc.date.accessioned | 2024-01-31T07:40:02Z | - | 
| dc.date.available | 2024-01-31T07:40:02Z | - | 
| dc.date.issued | 2023 | - | 
| dc.identifier.citation | Дубовий З. С. Засвоєння студентами вокальних професійних навичок у процесі дистанційного навчання: актуальні проблеми та шляхи їх вирішення / З. С. Дубовий / Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2023. – № 2. – С. 32-37 | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18763 | - | 
| dc.description.abstract | Стаття розкриває проблеми формування професійних вокальних навичок студентів музичних спеціальностей та шляхи і підходи до їх вирішення. Установлено, що дистанційне навчання є сучасним брендом та одним із шляхів зниження ризиків, що виникають під час військового стану. Водночас, акцентовано на тому, що його використання задля формування професійно важливих умінь і навичок майбутніх музичних виконавців викликає низку специфічних проблем, пов’язаних із особливостями виконавчої та педагогічної діяльності в класі академічного вокалу. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk | 
| dc.subject | вокальні професійні навички | uk | 
| dc.subject | підготовка майбутніх музичних виконавців | uk | 
| dc.subject | технології дистанційного навчання | uk | 
| dc.subject | матеріально-технічні | uk | 
| dc.subject | організаційні | uk | 
| dc.subject | психолого-педагогічні умови | uk | 
| dc.title | Засвоєння студентами вокальних професійних навичок у процесі дистанційного навчання: актуальні проблеми та шляхи їх вирішення | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Appears in Collections: | № 2 (2023) | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.