Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18761
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФан Фей-
dc.contributor.authorFang Fei-
dc.date.accessioned2024-01-30T14:43:14Z-
dc.date.available2024-01-30T14:43:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФан Фей Формування етностильових виконавських умінь майбутніх магістрів музичного мистецтва за художньо-герменевтичним підходом : дис. доктора філос. наук за спеціальністю 0.14 Середня освіта. Музичне мистецтво / наук. кер. Л. В. Степанова; Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». - Одеса, 2023. - 272 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18761-
dc.description.abstractУ дисертації представлено теоретичне узагальнення та обґрунтування нового вирішення проблеми формування етностильових виконавських умінь майбутніх магістрів музичного мистецтва за художньо-герменевтичним підходом. Дослідження зазначеної проблеми відбувалося в загальному контексті національно-культурної парадигми, яка набуває методологічного значення в сучасній педагогіці мистецтва в Україні та в Китайській Народній Республіці. Актуальність проблеми дослідження зумовлена декількома чинниками: посилення сучасних тенденцій у країнах світу до відродження етнокультурних традицій, цінностей; прагнення суспільства до виховання національно усвідомленої молоді; зростання соціальної ролі освітян і діячів культури у формуванні національного світогляду особистісні та суспільства, взагалі. У визначені дидактичної стратегії дослідження виходимо з розуміння, що одним з головних осередків культивування національного світогляду молодої генерації є галузь освіти, що закріплено нормативними й декларативними документами світового рівня (декларація ЮНЕСКО від 1982 р.), державними нормативно-правовими документами освітньої галузі (закони, державні програми, державні проєкти) різних країн, і зокрема в Україні («Закон України про вищу освіту», «Стратегія розвитку вищої освіти України на 2022-2032 роки» та ін.) і в Китайській народній республіці («Модернізація освіти до 2035 року», План розвитку вищої освіти до 2050 року – «Double First Class University Plan» та ін.). The dissertation presents a theoretical generalization and justification of a new solution to the problem of forming ethnostyle performing skills of future masters of musical art according to an artistic and hermeneutical approach. The study of this problem took place in the general context of the national-cultural paradigm, which acquires methodological significance in the modern pedagogy of art in Ukraine and in the People's Republic of China. The relevance of the research problem is due to several factors: the strengthening of modern trends in the countries of the world to the revival of ethnocultural traditions and values; the desire of society to educate nationally conscious youth; the growth of the social role of educators and cultural figures in the formation of a national worldview of personality and society, in general. In the defined didactic research strategy, we proceed from the understanding that one of the main centers of cultivating the national worldview of the young generation is the field of education, which is enshrined in world-class normative and declarative documents (UNESCO declaration of 1982), state regulatory legal documents of the educational sector (laws, state programs, state projects) of different countries, and in particular in Ukraine ("Law of Ukraine on Higher Education," Strategy for the development of higher education in Ukraine for 2022-2032 (2022) and others) in the People's Republic of China ("Modernization of education by 2035," Plan for the development of higher education by 2050 - "Double First Class University Plan," etc.).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectстильuk
dc.subjectумінняuk
dc.subjectвиконавська культура.uk
dc.subjectетностильові виконавські умінняuk
dc.subjectдидактичні стратегіїuk
dc.subjectмайбутні магістри музичного мистецтва,uk
dc.subjectмайбутні вчителі музичного мистецтваuk
dc.subjectмузичне мистецтвоuk
dc.subjectмузично-слухові уявленняuk
dc.subjectгерменевтикаuk
dc.subjectхудожньо-герменевтичний підхідuk
dc.subjectмузичні архетипиuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectметодuk
dc.subjectперформативні методиuk
dc.subjectstyleuk
dc.subjectskillsuk
dc.subjectperforming cultureuk
dc.subjectethnostyle performing skillsuk
dc.subjectdidactic strategiesuk
dc.subjectfuture masters of musical artuk
dc.subjectfuture teachers of musical artuk
dc.subjectmusical artuk
dc.subjectmusical and auditory representationsuk
dc.subjecthermeneuticsuk
dc.subjectartistic-hermeneutic approachuk
dc.subjectmusical archetypesuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectmethoduk
dc.subjectperformative methodsuk
dc.titleФормування етностильових виконавських умінь майбутніх магістрів музичного мистецтва за художньо-герменевтичним підходомuk
dc.title.alternativeFormation of ethnostyle performing skills of future masters of musical art according to the artistic and hermeneutical approachuk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FAN FEI.pdf13.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.