Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18722
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогяну, Катерина Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-01-26T11:33:31Z-
dc.date.available2024-01-26T11:33:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБогяну К. О. Наукові підходи та педагогічні принципи формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до інклюзивного навчання учнів основної школи / К. О. Богяну // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2023. – № 1. – С. 5-10uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18722-
dc.description.abstractУ статті розкрито актуальну проблему сучасної мистецької освіти стосовно здатності майбутніх учителів музичного мистецтва здійснювати інклюзивне навчання в основній школи. З’ясовано, що, незважаючи на шерег відповідних досліджень сучасних науковців, проблема формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до інклюзивного навчання учнів основної школи є недостатньо розглянутою щодо методологічних засад її вирішення. Саме тому мета статті полягає в обґрунтуванні наукових підходів і принципів формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до інклюзивного навчання учнів основної школи. Визначено наукові та практичні чинники, що впливають на формування готовності до музичного інклюзивного навчання учнів основної школи. Для досягнення мети використано методи: теоретичного аналізу наукових праць; теоретичного, структурно-функціонального аналізу; комплексного аналізу, конструювання, теоретичного моделювання та узагальнення. Розглянуто наукові підходи та принципи формування педагогічних знань, умінь та навичок для застосування в інклюзивному просторі. Обґрунтовано доцільність застосування гуманістичного, особистісно-орієнтованого та комунікативного підходів. Простежено їх зв’язок із педагогічними принципами, що уможливлює створення методики формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до інклюзивного навчання учнів основної школи. За результатами дослідження з’ясовано, що визначені наукові підходи та педагогічні принципи мають сприяти формуванню готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до інклюзивної діяльності учнів основної школи.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectінклюзивне навчанняuk
dc.subjectмайбутній учитель музичного мистецтваuk
dc.subjectучні основної школиuk
dc.subjectнаукові підходиuk
dc.subjectпедагогічні принципиuk
dc.titleНаукові підходи та педагогічні принципи формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до інклюзивного навчання учнів основної школиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:№ 1 (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf211.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.