Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18712
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чжу Тяньтянь | - |
dc.contributor.author | Реброва, Олена Євгенівна | - |
dc.contributor.author | Rebrova, Olena Yevgenivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-24T11:34:41Z | - |
dc.date.available | 2024-01-24T11:34:41Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Чжу Тяньтянь. Художньо-композиційне мислення балетмейстера на основі єдності форми та змісту / Чжу Тяньтянь, О. Реброва // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― с. 108-113. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18712 | - |
dc.description.abstract | У статті розкривається особливість художньо-композиційного мислення балетмейстера, яке ґрунтується на творчому втілення життєвих реалій, суспільного життя людини, довкілля, яке його оточує тощо в хореографічний твір, в якому драматургії розкриття ідеї твору здійснюється на основі хореографічних образів та супроводжується основними лексичними та супроводжувальними атрибутивними засобами виразності. Наголошується на відповідності художньо-композиційного мислення творчому дивергентному мисленню. Показано значущість в його функціонуванні певних естетичних принципів, до яких відноситься злиття форми і жанру як основи краси мистецтва танцю. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | творче мислення | uk |
dc.subject | художньо-композиційне мислення балетмейстера | uk |
dc.subject | хореографічні образи | uk |
dc.subject | естетичні принципи | uk |
dc.subject | форма і зміст хореографічного твору | uk |
dc.title | Художньо-композиційне мислення балетмейстера на основі єдності форми та змісту | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 1. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rebrova.pdf | 1.81 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.