Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18707| Назва: | До визначення поняття «художньо-творча компетентність учнів» |
| Автори: | Овчаренко-Пєшкова, Олена |
| Ключові слова: | художньо-творча компетентність учнів художня компетентність реалізація творчого потенціалу |
| Дата публікації: | 2023 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Овчаренко-Пєшкова О. До визначення поняття «художньо-творча компетентність учнів» / О. Овчаренко-Пєшкова // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― с. 97-99. |
| Короткий огляд (реферат): | Інтенсивний рух світової спільноти до науково-технічного прогресу, євроінтеграційні культурні й освітні реформи в Україні зумовлюють необхідність формування мистецької компетентності учнів закладів загальної середньої освіти, здатних до творчо-пізнавальної і художньо-практичної діяльності у визначеному виді мистецтва. Важливою складовою структури компетентностей, що опановується учнями на уроках музичного мистецтва є художньо-творча компетентність. Для осягнення значення формування зазначеної компетентності, нами було проаналізовано такі поняття: художня, творча та художньо-творча компетентність. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18707 |
| Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 1. |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 97-99.pdf | 1.81 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.