Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18701
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолканова, Алла-
dc.date.accessioned2024-01-24T10:37:45Z-
dc.date.available2024-01-24T10:37:45Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВолканова А. Сутність поняття «асоціативно-образне мислення» в наукових дослідженнях музично-педагогічного спрямування / А. Волканова// Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― с. 75-80.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18701-
dc.description.abstractВиявлення та розвиток творчих здібностей учнів виступає одним із основних завдань сучасного закладу загальної середньої освіти. До однієї зі складових творчих здібностей відноситься образне мислення. Виховання людини, котра мислить нестандартно, легко розв’язує поставлені перед собою завдання у світі, який змінюється на постійній основі, може бути реалізоване у результаті розвитку творчого потенціалу, який здійснюється у ході розвитку образного мислення.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectасоціативно-образне мисленняuk
dc.subjectдослідженняuk
dc.subjectмузично-педагогічне спрямуванняuk
dc.titleСутність поняття «асоціативно-образне мислення» в наукових дослідженнях музично-педагогічного спрямуванняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
75-80.pdf1.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.