Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18596
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єрмоленко, Олександр Вікторович | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-09T11:49:50Z | - |
dc.date.available | 2024-01-09T11:49:50Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Єрмоленко О. В. Конструювання практичних варіантів когнітивного компонента педагогічної моделі підготовки майбутніх тренерів-викладачів / О. В. Єрмоленко // Olympicus : науковий журнал. – 2023. – № 3. – С. 70-76. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18596 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються науково-методичні аспекти оптимізації процесу професійної підготовки тренерів-викладачів на основі використання у навчальному процесі методу конструювання практичних варіантів когнітивного компонента педагогічної моделі підготовки фахівців у вигляді алгоритмізованих навчальних завдань. Аналіз праць науковців доводить відсутність ефективної моделі побудови освітньої траєкторії підготовки тренерів-викладачів у профільних закладах освіти. Під час навчання тренерів-викладачів одним з провідних та самостійних предметів засвоєння знань повинні стати системи специфічних та логічних прийомів розумової діяльності. Тому в процесі навчання особливу роль набувають інноваційні методики та технології формування знань, умінь та навичок. Метою роботи є теоретико-методичне обґрунтування необхідності оптимізації процесу професійної підготовки майбутніх тренерів-викладачів на основі застосування методу конструювання практичних варіантів когнітивного компонента педагогічної моделі підготовки фахівців у вигляді алгоритмізованих навчальних завдань. Методи дослідження: теоретико-методологічні дослідження вчених, класифікація, теоретичне моделювання, з’ясування причинно-наслідкових зв’язків, спостереження, методи порівняння, синтезу, аналізу. Результати. У системі підготовки сучасного спеціаліста провідну роль відіграють питання інтеграції та диференціації наукового знання. Зазначені процеси виявляються в необхідності поєднувати планування змісту підготовки тренерів-викладачів з обов’язковою орієнтацією на кінцеві результати навчання, на багатофункціональну діяльність фахівців, що є досить складною категорією під час реалізації наявної нині моделі звуженої скерованості навчання в аспекті вирішення завдань формування професійних компетентностей. Для конструювання практичних варіантів когнітивного компонента у вигляді алгоритмізованих навчальних завдань ми пропонуємо особливий підхід, що полягає у такому. На першому етапі виділяються системи головних ідей, законів, положень (інваріантів), які зберігають своє значення та зміст у всіх частинах явищ, фактів та в предметних галузях. Зазначена інваріативна частина формує так зване фундаментальне теоретичне ядро. На його основі конструюються предметні профільні компоненти, які орієнтовані на засвоєння професійно-спеціалізованих компетентностей і включають професійно-орієнтовані категорії навчального курсу. Зазначені компоненти характеризуються варіативністю і можуть піддаватись модифікаціям під час зміни в змісті та структурі професійної освіти. При цьому алгоритмізовані навчальні завдання повинні включати реальні ситуації з майбутньої професійної діяльності фахівців в аспекті практичного використання керівних впливів. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | алгоритм | uk |
dc.subject | когнітивний компонент | uk |
dc.subject | компетентності | uk |
dc.subject | конструювання | uk |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | підготовка | uk |
dc.subject | тренер-викладач | uk |
dc.title | Конструювання практичних варіантів когнітивного компонента педагогічної моделі підготовки майбутніх тренерів-викладачів | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yermolenko.pdf | 452.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.