Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18567
Title: | Нейропсихологічні детермінанти порушення мовлення та реабілітаційні засоби їх усунення |
Authors: | Ушакова, І. О. |
Keywords: | класифікація мовленнєвих порушень нейропсихологія логопедичні вправи дисфагія дислексія корекційно-розвивальне навчання |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Ушакова І. О. Нейропсихологічні детермінанти порушення мовлення та реабілітаційні засоби їх усунення / І. О. Ушакова // Актуальні проблеми практичної психології : збірн. наук. праць Всеукр. наук.-практич. Інтернет- конференції (19 травня 2023 року, м. Одеса). Одеса, 2023. – С. 215-218. |
Abstract: | Нейропсихологічна корекція спрямована на стимуляцію розвитку і формування злагодженої, скоординованої діяльності різних структур мозку. За допомогою спеціально розроблених рухових вправ і розвиваючих ігор стимулюється формування певних компонентів психічної діяльності: регуляція і контроль психічної діяльності, моторні навички, зорове, слухове, просторове сприйняття та багато інших.З погляду нейропсихології, основна стратегія корекційно-розвивального навчання полягає в «вирощуванні» слабкої ланки при опорі на сильні ланки (використання різних аналізаторів з опорою на провідний аналізатор) у процесі спеціально організованої спільної діяльності учня і логопеда. Наприклад: використовуємо опору на зоровий і тактильний аналізатор і розвиваємо навички, пов'язані зі слуховим каналом сприйняття. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18567 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми практичної психології (2023) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ushakova.pdf | 317.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.