Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18531
Title: | Емоційний стан дітей дошкільного віку під час війни |
Authors: | Клішина, Л. Г. |
Keywords: | емоції дітей емоційна сфер стрес у дітей невове перенапруження емоційнис стан дитини вплив війни на емоції дитини |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Клішина Л. Г. Емоційний стан дітей дошкільного віку під час війни / Л. Г. Клішина // // Актуальні проблеми практичної психології : збірн. наук. праць Всеукр. наук.-практич. інтернет- конференції (19 травня 2023 року, м. Одеса). Одеса, 2023. – С. 132-136. |
Abstract: | Проблеми емоцій полягає в тому, що емоції, які відчуває людина, мають прямий вплив на якість своєї діяльності – його робота, навчання, ігри. Основна причина «захворювань цивілізації» - це різні емоційні порушення, які трапляються внаслідок нервового перенапруження, тривалого впливу стресу. Вони здатні порушити не тільки психічну сферу людської діяльності, але й роботу її внутрішніх органів. Сучасний світ з його величезною індустрією розваг (телебачення, Інтернет, комп'ютерні ігри, спорт) став фабрикою тривоги та стресу. Емоційна сфера є важливою складовою у розвитку дошкільнят, оскільки жодне спілкування, взаємодія з суспільством, в межах сім’ї не обходиться без оцінювання емоційного фону. Неможливо очікувати ефективне спілкування, якщо його учасники неспроможні, по-перше, «читати» емоційний стан іншого, а по-друге, керувати своїми емоціями. Розуміння своїх емоцій та почуттів також є важливим моментом у становленні особистості зростаючої людини. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18531 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми практичної психології (2023) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Klishina.pdf | 325.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.