Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1850
Title: | Professional training of a bachelor of oriental studies at a pedagogical university |
Other Titles: | Професійна підготовка бакалаврів у галузі сходознавства в педагогічному університеті |
Authors: | Oskina, Natalia Oleksandrivna Оськіна, Наталія Олександрівна |
Keywords: | professional training Oriental studies Orientalist bachelor professional-pedagogical competence професійна підготовка сходознавство бакалавр рофесійно-педагогічна компетентність |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Oskina N. O. Professional training of a bachelor of oriental studies at a pedagogical university /N.O. Oskina // Наука і освіта : наук.-практ. журнал . – 2016. – № 10. – С. 34 – 38. |
Abstract: | The paper deals with the concept of “professional training of a bachelor of Oriental studies at a pedagogical university”. This training is seen as a process of formation of professional-pedagogical competence of bachelors of Oriental studies. In turn, the designated competence is seen in the ability of individuals to resolve complex specialised tasks and practical problems in teaching a certain oriental discipline successfully, taking into account the various socioculturally conditioned patterns of behavior, activities and development of the societies of the Asian-African space area in the context of global cultural interaction.Інтенсивне розширення політичних, економічних і культурних зв’язків України на міжнародній арені, довгостроковий розвиток відносин із орієнтальними народами викликали появу наукового інтересу до країн сходу. Наукові дослідження в цьому напрямі зумовлюють необхідність формування професійної підготовки фахівцівсходознавців: філологів східних мов, політологів, дипломатів із міжнародних відносин, менеджерів зовнішньо- економічної діяльності, сходознавців-культурологів, країнознавців та істориків. Аналіз сучасних досліджень дозволив побачити, що різні психолого-педагогічні та лінгво-методичні аспекти підготовки майбутніх сходознавців або філологів-сходознавців були предметом наукового пошуку. Але специфіка підготовки бакалаврів в галузі сходознавства саме в педагогічному університеті залишилася без уваги, що дає нам можливість актуалі- зувати дослідження з цієї проблеми. Метою статті було дослідити та визначити поняття «підготовка бакалаврів у галузі сходознавства в педагогічному університеті». Синтезуючи визначення сходознавства як науки, визначення бакалавра як фахівця з певними характеристиками, а також розглядаючи професійну підготовку бакалав- рів у галузі сходознавства в педагогічному університеті крізь призму професійно-педагогічної компетентності, ми дійшли висновку, що підготовка бакалаврів у галузі сходознавства в педагогічному університеті – це процес формування професійно-педагогічної компетентності, яка визначає здатність людини успішно вирішувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми з навчання певної сходознавчої дисципліни, враховуючи різноманітність штучних форм і соціально обумовлених моделей поведінки, творчої діяльності та рівнів розвитку соціумів переважно азіатсько-африканського просторового ареалу, розглядаючи їх соціокультурне побутування в контексті наукової парадигми глобальної взаємодії культур і цивілізації. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1850 |
ISSN: | 2311-8466 |
Appears in Collections: | 2016 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Oskina N. O..pdf | 761.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.