Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18489
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козлова, К. | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-21T12:22:22Z | - |
dc.date.available | 2023-12-21T12:22:22Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Козлова К. Методи і прийоми вивчення неповнозначних частин мови на уроках української мови ЗЗСО / К. Козлова // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 01-02 грудня 2023 р.) : зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина та ін. - Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2023, 75 – 79. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18489 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто дієві методи і прийоми, що допомагають учням опрацьовувати неповнозначні частини мови на уроках української мови, як-от: конструювання мовленнєвих одиниць, порівняння, зіставлення, узагальнення, доведення, аналіз тексту, перетворення, усі види мовного аналізу, редагування тощо, що забезпечить засвоєння учнями комунікативних особливостей цих частин мови. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | неповнозначні частини мови | uk |
dc.subject | методи і прийоми навчання | uk |
dc.subject | функційно-стилістичний аспект | uk |
dc.subject | minor parts of speech | uk |
dc.subject | teaching methods and techniques | uk |
dc.subject | functional and stylistic aspect | uk |
dc.title | Методи і прийоми вивчення неповнозначних частин мови на уроках української мови ЗЗСО | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2023) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kozlova.pdf | 3.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.