Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18385
Назва: | Особливості організації дистанційного навчального процесу в закладах загальної середньої освіти |
Автори: | Панкратова, Н. М. |
Ключові слова: | дистанційне навчання заклади загальної середньої освіти організація освітнього процесу |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ІЦО НАПН України |
Бібліографічний опис: | Панкратова Н. М. Особливості організації дистанційного навчального процесу в закладах загальної середньої освіти / Н. М. Панкратова // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С.73-74. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність дослідження зумовлена тим, що натепер вдосконалюються підходи до дистанційного навчання, з’являються нові комп’ютерні технології, мобільні засоби навчання і спілкування між педагогами та учнями. Сучасний освітній процес потребує перегляду та поєднання ефективних традиційних й інноваційних методів, форм та засобів навчання. Введення в освітній процес мобільних засобів зв’язку, електронних дистанційних навчальних курсів, цифрових інструментів Google, online-навчання, викладачів-«тьюторів» вимагає зміни психолого-педагогічних та комунікативних відносин між викладачем і студентами, цифрової грамотності викладачів, пошуку та застосування ефективних методів і форм «оновленого» дистанційного навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18385 |
Розташовується у зібраннях: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pankratova.pdf | 2.13 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.