Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18377
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУрум, Галина Дмитрівна-
dc.contributor.authorUrum, Galina Dmytrivna-
dc.contributor.authorЛаріна, Х. В.-
dc.date.accessioned2023-11-27T10:20:57Z-
dc.date.available2023-11-27T10:20:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationУрум Г. Д. Текстові задачі в 5 класу НУШ / Г. Д. Урум, Х. В. Ларіна // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С.59-60.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18377-
dc.description.abstractВ шкільній програмі не даремно вирішують задачі починаючи з 1 класу. Для дітей вирішення задач формує логічне мислення. Завдання які лягають, на вирішення задач – це по-перше надання життєвого досвіду. Починаючи з початкової школи діти повинні розуміти, і набути навички про типові життєві ситуації: вирахувати решту, розділити щось, т. п. В п’ятому класі діти вивчають текстові задачі різних направлень: задачі на рух, економічного змісту, геометричного змісту, задачі на відсотки і т. д.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherІЦО НАПН Україниuk
dc.subjectНУШuk
dc.subjectтекстові задачіuk
dc.titleТекстові задачі в 5 класу НУШuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Urum, Larina.pdf2.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.