Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18377
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Урум, Галина Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Urum, Galina Dmytrivna | - |
dc.contributor.author | Ларіна, Х. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-27T10:20:57Z | - |
dc.date.available | 2023-11-27T10:20:57Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Урум Г. Д. Текстові задачі в 5 класу НУШ / Г. Д. Урум, Х. В. Ларіна // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С.59-60. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18377 | - |
dc.description.abstract | В шкільній програмі не даремно вирішують задачі починаючи з 1 класу. Для дітей вирішення задач формує логічне мислення. Завдання які лягають, на вирішення задач – це по-перше надання життєвого досвіду. Починаючи з початкової школи діти повинні розуміти, і набути навички про типові життєві ситуації: вирахувати решту, розділити щось, т. п. В п’ятому класі діти вивчають текстові задачі різних направлень: задачі на рух, економічного змісту, геометричного змісту, задачі на відсотки і т. д. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | ІЦО НАПН України | uk |
dc.subject | НУШ | uk |
dc.subject | текстові задачі | uk |
dc.title | Текстові задачі в 5 класу НУШ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Urum, Larina.pdf | 2.13 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.