Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18376
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУрум, Галина Дмитрівна-
dc.contributor.authorUrum, Galina Dmytrivna-
dc.contributor.authorСпівак, М. І.-
dc.date.accessioned2023-11-27T10:16:50Z-
dc.date.available2023-11-27T10:16:50Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationУрум Г. Д. Адаптивне навчання при вивченні тригонометричних рівнянь та нерівностей з параметрами в шкільному курсі математики / Г. Д. Урум, М. І Співак // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С.58-59.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18376-
dc.description.abstractНа початку XVII ст. в розвитку тригонометрії намітився новий напрям – аналітичний. Якщо до цього вчення про тригонометричні функції будувалися на геометричній основі, то в XVII-XIX ст. тригонометрія поступово увійшла до складу математичного аналізу і стала використовуватися в механіці і техніці, особливо при розгляді коливальних процесів та інших періодичних явищ.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherІЦО НАПН Україниuk
dc.subjectадаптивне навчанняuk
dc.subjectвивчення тригонометричних рівняньuk
dc.subjectшкільний курс математикиuk
dc.titleАдаптивне навчання при вивченні тригонометричних рівнянь та нерівностей з параметрами в шкільному курсі математикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Urum, Spivak.pdf2.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.