Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18361
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Prokopchuk, Y. | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-24T14:00:24Z | - |
dc.date.available | 2023-11-24T14:00:24Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Prokopchuk Y. Complexity perspectives in the learning sciences: the nature of learning capability / Y. Prokopchuk // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С. 28-30. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18361 | - |
dc.description.abstract | The model of learning capability is built on the basis of the paradigm of extreme/limiting generalizations (LGP) [1], [2]. The paradigm tells us about the nature of learning capability (The Best Ways to Teach Students How to Think: Leap of Learning from Information to Knowledge to Wisdom). The model includes the following concepts/theories (The nature of Intelligence/Mind; The nature of subjective causality; Nature and origins of competence in the everyday world). | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | ІЦО НАПН України | uk |
dc.subject | paradigm of extremegeneralizations | uk |
dc.subject | paradigm of limiting generalizations | uk |
dc.subject | paradigm | uk |
dc.title | Complexity perspectives in the learning sciences: the nature of learning capability | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Prokopchuk.pdf | 2.13 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.