Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18360
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНедбас, А. В.-
dc.contributor.authorКорабльов, Вячеслав Анатолійович-
dc.contributor.authorKorablyov, Vyacheslav Anatoliyovych-
dc.contributor.authorБойко, Ольга Павлівна-
dc.contributor.authorBoіko, Olha Pavlivna-
dc.date.accessioned2023-11-24T13:55:40Z-
dc.date.available2023-11-24T13:55:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНедбас А. В. Використання засобів гейміфікації на прикладі Digital Game-Based Learning підходу (DGBL) / А. В. Недбас, В. А. Корабльов, О. П Бойко // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С. 26-28.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18360-
dc.description.abstractDGBL (Digital Game-Based Learning) вже довгий час визнається дослідниками і освітянами як потенційно ефективний підхід до навчання. Це в основному пов'язано з наступними причинами, що роблять його кращим варіантом в сучасних умовах.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherІЦО НАПН Україниuk
dc.subjectDGBLuk
dc.subjectзасоби гейміфікаціїuk
dc.subjectпідход до навчанняuk
dc.titleВикористання засобів гейміфікації на прикладі Digital Game-Based Learning підходу (DGBL)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nedbas, Korablyov, Boyko.pdf2.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.