Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18360
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Недбас, А. В. | - |
dc.contributor.author | Корабльов, Вячеслав Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Korablyov, Vyacheslav Anatoliyovych | - |
dc.contributor.author | Бойко, Ольга Павлівна | - |
dc.contributor.author | Boіko, Olha Pavlivna | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-24T13:55:40Z | - |
dc.date.available | 2023-11-24T13:55:40Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Недбас А. В. Використання засобів гейміфікації на прикладі Digital Game-Based Learning підходу (DGBL) / А. В. Недбас, В. А. Корабльов, О. П Бойко // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С. 26-28. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18360 | - |
dc.description.abstract | DGBL (Digital Game-Based Learning) вже довгий час визнається дослідниками і освітянами як потенційно ефективний підхід до навчання. Це в основному пов'язано з наступними причинами, що роблять його кращим варіантом в сучасних умовах. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | ІЦО НАПН України | uk |
dc.subject | DGBL | uk |
dc.subject | засоби гейміфікації | uk |
dc.subject | підход до навчання | uk |
dc.title | Використання засобів гейміфікації на прикладі Digital Game-Based Learning підходу (DGBL) | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nedbas, Korablyov, Boyko.pdf | 2.13 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.