Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18293
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоріна, Жанна Дмитрівна-
dc.contributor.authorHorina, Zhanna Dmytriivna-
dc.date.accessioned2023-11-21T11:27:31Z-
dc.date.available2023-11-21T11:27:31Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГоріна Ж. Д. Візуальна метафора в дискурсі соціальної реклами / Ж. Д. Горіна // Прикладна лінгвістика на Півдні України: здобутки і перспективи. Колективна монографія. За ред. Н. Кондратенко. – Вінниця : ТВОРИ, 2022. С. 15-22.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18293-
dc.description.abstractРозглянуто інструменти вербального і візуального впливу і переконання реципієнта, використовувані в дискурсі соціальної реклами. Автор концентрує окрему увагу на механізмах дії візуальної метафори, найбільш популярного засобу увиразнення сучасного рекламного тексту, застосовуваного з метою підвищення комунікативно-прагматичної ефективності соціальної реклами. Наведено приклади часткової креолізації тексту для забезпечення взаємодії слогану і візуальних знаків у рекламному дискурсі. The research is devoted to the methods of verbal and visual influence and persuasion of recipient used in modern social advertising. The principles of verbal slogans and visual metaphors creolization are analyzed as well. Particular attention is given to the such visualization mechanism as font, color, images, graphics and to the other most frequent means of verbal expression, used to improve the communication and pragmatic efficiency of PSA. The author also emphasized that in modern discourse of social advertising the traditional verbal metaphor is given its way to a more elaborate and complex type – visual metaphor.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «ТВОРИ»uk
dc.subjectрекламні текстиuk
dc.subjectприйоми креолізації текстуuk
dc.subjectсоціальна рекламаuk
dc.subjectвізуальна метафораuk
dc.subjectмеханізми вербального і візуального впливу і переконанняuk
dc.subjecttexts of advertisinguk
dc.subjectsocial advertising (PSA)uk
dc.subjectPSA (Public Service Announcements)uk
dc.subjectvisual metaphoruk
dc.subjectmethods of verbal and visual influence and persuasionuk
dc.subjectcreolized textuk
dc.titleВізуальна метафора в дискурсі соціальної рекламиuk
dc.title.alternativeVisual metaphor in the discourse of social advertisinguk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра української філології і методики навчання фахових дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Horina Zh. D..pdf924.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.